ייצור ושיווק מזרני איכות אורתופדיים בארץ ובעולם, כריות ויסקו, מיטות, בסיסים, פינת זולה, פינות ישיבה, ועוד

מזרנים מומלצים 2024

מזרנים מומלצים 2024 גם השנה תוכלו למצוא מגוון מזרונים מהם תוכלו למצוא את המזרון המתאים לכם ביותר. להלן כמה סוגי מזרונים הקיימים היום בשוק. זכרו כי בחירה נכונה של מזרון אשר יעניק לכם את השינה הטובה והאיכותית ביותר.

מזרונים המתאימים למיטות מתכוננות

לפני הכל המזרון שנבחר חייב להתאים באופן מושלם למיטה שלנו, מבחינת סוג המיטה והגודל שלה. במידה וקיימת ברשותכם מיטה מתכווננת יהיה עליכם לבחור מזרון כזה אשר מותאם באופן מיוחד לסוג המיטה, לא כל מזרן יתאים. מזרן למיטה מתכווננת מיוצר באופן כזה אשר יאפשר הרמה של חלקי המזרון כגון: חלקי הראש וחלקי הרגליים. דווקא עבור סוגי מיטות כאלו יתאימו יותר מזרני הספוג. מזרונים אלו הם קשיחים דיו ואינם מפריעים לתנועתיות של המיטה.

מזרנים אורטופדיים

מזרונים אורטופדיים בנויים למעשה משכבות, כל מזרן בנוי ממספר שכבות אשר יוצרו במיוחד כדי להעניק תמיכה מיוחדת לגופנו בזמן השינה. קיימים שלושה סוגים של שכבות והם: שכבת לטקס, שכבת ויסקו ושכבת קצף. השכבות אשר באות במגע עם הגוף שלנו במהלך השינה פותחו במיוחד בכדי להעניק תמיכה מיוחדת לגוף, אלו הן כמובן השכבות העליונות בגוף המזרן. מזרונים אורטופדיים הם מסוג מזרוני הספוג.

מזרוני הספוג

מזרוני הספוג הם מסוג המזרונים אשר רובנו מכירים והשימוש בהם נפוץ מאוד. אלו מזרונים פשוטים יחסית והם מעט קשיחים יותר ביחס למזרונים האחרים. ישנם מזרוני ספוג בעלי איכויות שונות אשר נקבעות על חומר הגלם ממנו מיוצר המזרון. למרות שהינם קשיחים יחסית, גם במזרוני הספוג קיימות דרגות שונות של קשיחות החומר. מדובר במזרונים איכותיים לילדים שהשימוש הנפוץ ביותר הוא במזרוני הספוג הוא עבור מיטות ילדים.

מזרוני הקפיצים

ישנם שני קטגוריות למזרני הקפיצים : מזרונים משולבים ומזרונים מבודדים. סוג המזרון נקבע על פי איך שקפיצי המיטה מורכבים ובנויים בו.

מזרונים מקפיצים מבודדים

הסוג האיכותי ביותר. במזרונים אלו קפיצי המזרן עטופים בנפרד ולא כמקשה אחת. כל קפיץ עטוף בשרוול מששל עצמו, כך שאם נשען על קפיץ מסוים לא תהייה לכך השפעה על הקפיצים האחרים. היתרון הוא שאדם הישן בצד אחד של המיטה לא ירגיש בתנודות של האדם השני. בסוג מזרנים זה ניתן גם למצוא מזרנים אורטופדיים איכותיים.

מזרונים היברידים

מזרון היברידי הוא סוג של מזרון המשלב כמה טכנולוגיות שונות ליצירת תמיכה ונוחות מיטביים. לרוב, הוא משלב קפיצים פנימיים עם שכבות של חומרים כמו קצף זיכרון (Memory Foam), קצף ג’ל, או לטקס. הקפיצים מספקים תמיכה טובה לגוף והקצף מוסיף נוחות ורכות. שילוב זה מאפשר פיזור משקל אחיד, הפחתת נקודות לחץ ושיפור איכות השינה.

לסיכום, בקמפ דויד Camp David תוכלו למצוא מגוון מזרנים מומלצים 2024 , הגיעו לסניפינו והמומחים שלנו יעזרו לכם לבחור את המזרון הכי מתאים עבורכם.

Visco Perfection luxury mattress by Camp David featuring dual-layer design and orthopedic support.

צרו עימנו קשר

[leadercf7 campid="5017"]

קטגוריות

קמפ דיויד גם בפייסבוק

תפריט נגישות