ייצור ושיווק מזרני איכות אורתופדיים בארץ ובעולם, כריות ויסקו, מיטות, בסיסים, פינת זולה, פינות ישיבה, ועוד

הולידיי מזרן זוגי חצי קשיח אורתופדי ללא קפיצים Camp David

מבצע!

הולידיי מזרן זוגי חצי קשיח אורתופדי ללא קפיצים Camp David

מדוע לבחור במזרן מדגם הולידיי מזרן זוגי אורתופדי ללא קפיצים Camp David?

  • camp david מציגה טכנולוגיית FuturFlex:הטכנולוגיה פורצת הדרך שלנו מספקת תמיכה וגמישות . המזרן חוזר לצורתו המקורית גם לאחר שימוש ממושך, וכך נשמר לאורך שנים רבות. התמיכה מתאימה את עצמה לכל מבנה גוף, ובזכותה תקבלו שינה רצופה ונינוחה.
  • ללא קפיצים: אחד היתרונות המשמעותיים במזרן הולידיי הוא היעדר קפיצים. הודות לכך, המזרן מעניק לנו תמיכה אחידה לכל הגוף ומפחית משמעותי תזוזות פרטנר שינה .
  • בד אלוורה מפנק: המזרן מצופה בבד אלוורה איכותי, המעניק תחושת רכות מפנקת בכל מגע עם הגוף. בד זה כולל גם תכונות נידוף זיעה מעולות, שמונעות הזעת יתר ושומרות על תחושת רעננות וניקיון לאורך כל הלילה.
  • עובי אידיאלי של 20 ס”מ: המזרן בגובה של 20 ס”מ, המספק שילוב מושלם בין נוחות לתמיכה. הוא מספיק עבה כדי לספק תמיכה אופטימלית, אך לא עבה מדי, כך שהוא מתאים לכל סוגי המיטות והבסיסים.
  • דרגת קושי בינונית: לא קשה מדי ולא רך מדי, הולידי מציע את הדרגה האידיאלית של קושי לשינה נוחה ובריאה. הוא מתאים לכל תנוחות השינה ומסייע במניעת כאבים בגב ובצוואר, ומעניק תמיכה יציבה לאורך כל הלילה.
  • 10 שנות אחריות: עם 10 שנות אחריות מלאה, אתם יכולים להיות בטוחים שהמזרן שלכם עמיד ואיכותי לאורך זמן. האחריות הארוכה מעידה על האיכות והאמינות של החומרים מהם עשוי המזרן, ועל כך שהשקעה במזרן הולידי היא השקעה משתלמת לשנים רבות.

אל תמתינו – הזמן לשדרג את השינה שלכם הגיע!

מחיר:

3,890.00 2,190.00

יש לכם שאלה?

הולידיי מזרן זוגי חצי קשיח אורתופדי ללא קפיצים Camp David

חוויית השינה המושלמת מתחילה כאן!

מחפשים שדרוג לחוויית השינה שלכם? מצאתם !   הולידיי מזרן זוגי אורתופדי בטכנולוגיית FuturFlex , אשר נותן לנו לישון כמו שצריך כל לילה . המזרן פותח במטרה לספק לנו את השינה הבריאה ביותר, האיכותית ביותר, ללא הפרעות בן/בת הזוג ומבלי לוותר על תחושת הגמישות הנוחות והפרטיות של הישן.

למה לבחור במזרן הולידיי מזרן זוגי אורטופדי ללא קפיצים camp david?

  • camp david מציגה טכנולוגיית FuturFlex:הטכנולוגיה פורצת הדרך שלנו מספקת תמיכה וגמישות. התמיכה מתאימה את עצמה לכל מבנה גוף, ובזכותה תקבלו שינה רצופה ונינוחה.
  • ללא קפיצים: אחד היתרונות המשמעותיים במזרן הולידיי הוא היעדר קפיצים. הודות לכך, המזרן מעניק לנו תמיכה אחידה לכל הגוף ומפחית משמעותי תזוזות פרטנר שינה .
  • בד אלוורה: המזרן עטוף בבד נושם היפו אלרגני משולב אלוורה. הבד עבה ואיכותי, מונע הזעת יתר על המיטה ושומרת על תחושת רעננות ואווריריות לאורך הלילה.
  • גובה המזרן כ-20 ס”מ: מותאם לספקי המצעים מבלי לרכוש מצעים גדולים יותר מהמזרן כדי לעטוף אותו. וכך שהוא מתאים לכל סוגי המיטות והבסיסים.
  • דרגת קושי בינונית: הולידי מציע את הדרגה האידיאלית של קושי לשינה נוחה ובריאה. הוא מתאים לכל תנוחות השינה ומסייע במניעת כאבים בגב העליון, השכמות ובצוואר, ומעניק תמיכה יציבה לאורך כל הלילה.
  • 10 שנות אחריות: למעט בד ותפירה, אתם יכולים להיות בטוחים שהמזרן שלכם עמיד ואיכותי לאורך זמן. האחריות הארוכה מעידה על האיכות והאמינות של החומרים מהם מיוצר המזרן, ועל כך שהשקעה במזרן הולידי היא השקעה משתלמת לאורך זמן.

—אל תמתינו יותר * זה מגיע לכם * הזמן לשדרג את השינה שלכם הגיע!—

כי שינה טובה היא המפתח ליום מוצלח ולחיים בריאים. בואו לגלות איך המזרן מדגם הולידיי יכול לשדרג את הלילות ולספק לכם התעוררות רעננה ומלאת אנרגיה. המזרן נועד לספק לכם חוויית שינה מפנקת, רצופה ובריאה, בכל עונות השנה.

מזרן טוב זה לא מותרות!

פיסבוק

אינסטגרם

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “הולידיי מזרן זוגי חצי קשיח אורתופדי ללא קפיצים Camp David”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות